Ĝenerale / Algemeen > Nederlandse discussiegroep

Horizon.tuin

<< < (2/2)

Roland Rotsaert:
Nog twee kleine aanvullingen:
- Ik denk dat reclame alleen zin heeft voor website met zeer grote bezoekersaantallen; ik vrees dat FEL daar niet bij is. Als de reclame wegens kleine bezoekersaantallen weinig opbrengt, is de hinder groter dan het nut.
- De databases van vrijwilligersrab zijn zo spectaculair gegroeid, dat ze weldra te groot zullen zijn om nog te kunnen beheerd worden door semi-professionele vrijwilligers en zullen overgenomen worden door professionelen van het Rijksarchief; een deel van de 'charme' van het vrijwilligerswerk zal dus verloren gaan. Overigens zijn er ook in deze groep af en toe wrijvingen geweest, maar die hebben weinig invloed gehad omdat het geheel goed draaide.

Roland

PaulP:

--- Citaĵo de: Lodchjo je 01 julio 2009, 22:49:24 ptm ---Paul, wat denk je van reclame op de webstek van FEL?? (google, reisbureau's,...?)

--- Fini citaĵon ---
Als het echt veel geld zou opbrengen, dan zou ik het zien zitten. Maar ik vrees dat het peanuts zal zijn. En dan heb je meer nadelen dan voordelen. De bedoeling van reclame van Google of van reisbureau's is immers dat de gebruiker je eigen webstek verlaat om naar de webstek van de reisbureau's te gaan. En iedere reclamejongen zal je juist vertellen dat je alles in het werk moet stellen opdat de mensen op je webstek blijven, daar rondneuzen, en dikwijls tergkomen.

Navigado

[0] Fadenlisto

[*] Antaŭa paĝo

Plena versio