Publikaj rilatoj / Contacten > Ideoj por antaŭ­enigi Esperanton / Ideeën ter bevordering van Esperanto

Onze contacten met de buitenwereld

<< < (5/5)

Lodchjo:
Ivo, Paul,

Ik heb bewondering voor het initiatief dat toen genomen werd. En ja, goede ideeën verkopen, hoe goed ik, is niet makkelijk. Mensen zijn heel inert en hebben constant duwtjes in de rug nodig.

Paul, je betreurt het zeer dat de groepen de huisstijl niet navolgen. Hiervoor heb ik wel enigszins een verklaring denk ik: toen dit opgestart werd, hadden weinig groepen een webstek; verschillende groepen bestelden wel bij FEL het briefpapier met briefhoofd. Pas jaaaaren later wordt hier en daar met webstekken begonnen, geknutseld, geprobeerd, ... de aandacht ging toen niet meteen naar het gebruik van de logo's, die misschien ook niet elektronisch ter beschikking waren?

Het zou dus goed zijn, moesten we een pagina hebben op de FEL-webstek (bij de 'aktivuloj'), waar men de logo's in verschillende formaten en bestandsindelingen (png, jpg, gif) kan afhalen om dan zelf te gebruiken. Ik zal dit dan ook vermelden op de vergadering van 20 juni.

PaulP:

--- Citaĵo de: Albert je 19 majo 2009, 01:38:53 atm ---
--- Citaĵo de: Pilgrimo je 18 majo 2009, 11:39:23 atm ---Een voorbeeld in een meer 'huiselijke' stijl:

--- Fini citaĵon ---
Alhoewel in beide gevallen de kleur van het Jubileasimbolo en de tekst identiek gelijk zijn, lijkt het heel anders met of zonder omtreklijntje.

--- Fini citaĵon ---

Ik vind de versie zonder omtreklijntje veel mooier.

PaulP:

--- Citaĵo de: Lodchjo je 19 majo 2009, 08:46:05 atm ---Het zou dus goed zijn, moesten we een pagina hebben op de FEL-webstek (bij de 'activuloj'), waar men de logo's in verschillende formaten en bestandsindelingen (png, jpg, gif) kan afhalen om dan zelf te gebruiken. Ik zal dit dan ook vermelden op de vergadering van 20 juni.

--- Fini citaĵon ---

OK. Ik zal ze bij Julia "bestellen" en dan kan Kevin ze op de webstek plaatsen.

Lodchjo:
Super! ZO komen we vooruit! :D

Navigado

[0] Fadenlisto

[*] Antaŭa paĝo

Plena versio