Flandra Esperanto-ligo / Vlaamse Esperantobond > Kortrijk

Esperanto-fondaĵo Cesar Vanbiervliet, Kortrijk

<< < (2/3) > >>

Roland Rotsaert:

--- Citaĵo de: PaulP je 01 septembro 2009, 09:27:51 atm ---Moeten we ons niet aansluiten bij www.bibliotheek.be in plaats van weer eens alles alleen te willen doen? Naar buiten treden is toch onze belangrijkste opdracht?

--- Fini citaĵon ---

Dat is één van de zaken waarvoor wij deskundig advies zoeken. Over een 'inkadering' in het Vlaamse bibliotheeksysteem werd jaren geleden al gedacht, maar dat is toen stilgevallen omdat de stadsbibliotheek van Kortrijk in een moeilijke overgangsfase naar een nieuwe softwareversie zat. Een Esperanto-bibliotheek is iets specifieks, wat buiten 'normale' bibliotheken valt. Het is ook belangrijk dat E-bibliotheken vlotte contacten hebben met buitenlandse collega's. Daarom verwachte ik veel van bretero.net. De plaatselijke uitstraling zou (volgens mij) eerder kunnen gebeuren via de erfgoedcellen die nu overal ontstaan.

Roland Rotsaert:

--- Citaĵo de: Sekretario F.E.L. je 01 septembro 2009, 10:43:35 atm ---staat dat niet in horizon.taal?

--- Fini citaĵon ---

Ik heb gisteravond de nieuwe Horizontaal bekeken en daar alleen het overlijdensbericht van een Kortrijkse collega gezien. Het kan natuurlijk dat ik mijn eigen tekst over het hoofd gezien heb... Of circuleren er meerdere versies van Horizontaal?

Sekretario F.E.L.:
nee, ik heb het ook niet gezien.

Naar wie heb je dat artikel toegestuurd? Julia is in bevallingsverlof.

Roland Rotsaert:

--- Citaĵo de: Sekretario F.E.L. je 01 septembro 2009, 13:23:32 ptm ---Naar wie heb je dat artikel toegestuurd?

--- Fini citaĵon ---

Het werd op 15.8 gestuurd aan horizon.taal#skynet.be. De tekst over J. Van Brabant (waarin een later artikel aangekondigd werd) werd op 7.8 aan hetzelfde adres gestuurd en is wel verschenen.

Sekretario F.E.L.:
 Dat is een goede twee weken geleden, dan kan het inderdaad al net na de afwerking zijn geweest. Het duurt altijd wel even om alles in vorm te gieten, drukklaar te maken, te drukken, enz.

Als het artikel niet te "actueel gebonden" is, kan het misschien naar de volgende Horizontaal verschoven worden? Anders maak ik er een lang stuk van voor de Vertikale, dat kan nog lukken.

Navigado

[0] Fadenlisto

[#] Sekva paĝo

[*] Antaŭa paĝo

Plena versio