---8<---
Opnieuw wil ik de maker feliciteren: het is professioneel en aangenaam om naar te kijken.
---8<---
Hartelijk dank voor deze lovende woorden. Ik heb mijn best gedaan en blijf het ook doen zolang er ook maar enige interesse voor is.
---8<---
Toch enkele ideeën
- Het is uiteraard mijn verantwoordelijkheid om al dan niet het forum te bezoeken. Zou het niet zinvol zijn om af en toe een herinnering te sturen. Lernu doet het, ook Ipernity. Het gebruik van het forum zou zeker toenemen.
---8<---
Het probleem is niet het verzenden van nieuwsbrieven (of herinneringen), het probleem is meer: "WIE doet het en WIE heeft teksten?"
Ik heb dit forum gemaakt voor FEL en zij hebben het dagelijks beheer erover.
Als er iemand te vinden is die zich daarvoor wil inzetten, help ik hem of haar daar graag mee op weg.
---8<---
- Het forum is te weinig gekend in het zuiden van het land. Kan niet actiever reclame gemaakt worden via BEF of aankondigingen in de clubbladen?
---8<---
Alles kan maar het eeuwigdurende probleem is en blijft: "WIE DOET WAT?"
De interface van dit forum kan nu gemakkelijk omgezet worden in 5 talen en als er aparte rubrieken nodig zijn voor Frans, Engels of Duits, dan wil ik die graag aanmaken.
Maar ik beheers deze talen niet genoeg om de inhoud daarvan te modereren. Daarvoor zijn dan ook weer aparte mensen nodig.
PS. Heb je deze vraag al eens rechtstreeks aan het FEL-bestuur gesteld?
Misschien kan jij een Franstalig gedeelte modereren?
Nogmaals, ik kan daar niet over beslissen. Ik ben maar de "sponsor" en maker van dit forum.