Albert,
dit zijn terechte vragen waar niet altijd bij stilgestaan wordt.
Is er een bepaalde ruimte op een of andere server waar de boekjes in pdf-formaat beschikbaar zijn voor de betalende abonnees? Eventueel tenminste één volledige jaargang zodat we een "vergeten" nummer kunnen downloaden.
=> Ik heb de jaargangen vanaf 2006 in pdf. Ik zal eens proberen of ik voldoende ruimte vind om die ter beschikking te stellen. Er is trouwens ook een index van verschenen artikels. Als ik die samenvoeg, zal dat het opzoeken veel handiger maken.
Kunnen de abonnees een bericht krijgen via e-mail wanneer een nieuw nummer beschikbaar is?
=> Dat mag ik inderdaad niet vergeten te doen.
Vroeger zat er een overschrijvingsformulier in Horizontaal om ons te herinneren aan de vernieuwing van het lidgeld. Kan die herinnering nu gebeuren via e-mail met eventueel een overschrijving en/of domiciliëringsopdracht in bijlage?
=> Vorig jaar, of is het al 2 jaar geleden, hadden we overschrijvingsformulier ook toegevoegd aan de elektronische versie. We zullen dat blijven doen.
=> Een domiciliëringsopdracht is ook mogelijk, en makkelijker. Ziehier een elektronische versie:
http://www.esperanto.be/fel/fin/pagilo.pdf